Gegužės 26 d. – birželio 1 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai 12 kartų kilo atpažinti ir lydėti skrydžio taisykles tarptautinėje erdvėje virš Baltijos jūros pažeidusių Rusijos Federacijos (RF) orlaivių:
Gegužės 26 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti dviejų orlaivių SU-24, skridusių tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) nepalaikė.
Gegužės 27 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti dviejų orlaivių SU-30 ir vieno TU-142. Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve iš žemininės RF dalies į Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gegužės 27 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti dviejų orlaivių SU-27, skridusių tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Kaliningrado sritį, ir orlaivio TU-142, kuris skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gegužės 27 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti dviejų orlaivių SU-27, skridusių tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Kaliningrado sritį, ir orlaivio TU-142, skridusio tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gegužės 28 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti orlaivių SU-24MR ir SU-33. Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve iš žemyninės RF dalies į RF žemyninę dalį. Abu orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gegužės 28 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti dviejų orlaivių SU-24M, skridusių tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gegužės 29 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti dviejų orlaivių SU-24M, skridusių tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gegužės 30 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti dviejų orlaivių SU-30SM, skridusių tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gegužės 30 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti orlaivių SU-24MR ir SU-33, skridusių tarptautine oro erdve iš žemyninės RF dalies į žemyninę RF dalį. Abu orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gegužės 31 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti dviejų orlaivių SU-30SM, skridusių tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Gegužės 31 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti orlaivių SU-24 ir SU-30, skridusių tarptautine oro erdve iš žemyninės RF dalies į RF žemyninę dalį. Abu orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Birželio 1 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti orlaivių SU-24MR ir SU-33, skridusių tarptautine oro erdve iš žemyninės RF dalies. Abu orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
KAM asociatyvi nuotrauka